Khamis, 8 Januari 2009

PERJAWATAN 2009

Salam semua. Pada esok hari (jumaat 9 januari 2009 ) telah bermulalah mesyuarat jqaf pertama bagi daerah hulu Selangor. Mesyuarat kali ini akan diadakan di sekolah Kebangsaan Batang Kali. Bolehlah berjumpa kembali rakan2 lama yang dah lama tak jumpa semenjak cuti yang lalu.

Oh ya. Pada tahun ni penulis telah dilantik menjadi setiausaha Kokurikulum keseluruhan SKTAR. Ini merupakan tugas yang berat perlu dipikul. Baru tadi cikgu Yusmawi meminta satu kertas kerja untuk larian acara merentas desa peringkat sekolah pada 13 Januari ini. Itu belum termasuk pelabagai kegiatan unit beruniform, kelab dan persatuan lagi.

Cikgu Fazliana pulak minta penulis buat taging untuk perlantikan pengawas sesi 2009. Taging tu pelu beserta gambar sekali. Tahun ni jugak penulis menjadi warden asrama setelah kali terakhir menjadi warden pada tahun 2007 yang lalu. memang mencabar untuk mendidik anak bangsa suku asli ni. lagi2 yang tinggal di asrama. macam2 hal akan terjadi. nak tau apa akan terjadi. tunggu tulisan saya akan datang.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

siannyer....
sy pun smerla nasib
jd s/u hem...
xperla org nk tgk kebolehan cikgu jqaf kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...