Jumaat, 28 Mei 2010

MENYIAPKAN KERTAS SOALAN


Assalamualaikum..



Salam buat pembaca blog yang saya hormati..


Pada sepanjang minggu lepas di SKTAR, penulis banyak menghabiskan masa mengedit kembali soalan peperiksaan Bahasa Arab penggal pertama peperiksaan peetengahan tahun yang dibekalkan oleh JPN dan PPD.



Akan tetapi setelah menilai bentuk soalan yang agak sukar dan memang sukar difahami oleh anak didik penulis maka 1 bentuk overwrite kembali soalan itu bagi dipermudahkan mereka untuk menjawabnya. Terima kasih untuk ustaz Hishamuddin dari SKKKB 1 yang sudi menyampaikan informasi mereka dah terima CD soalan bahasa arab 2010. Sekolah penulis tak jumpa pulak dan dapat cd tu..



Kepada anak-anak murid ustaz..periksa bahasa Arab kali ni jangan risau..takdelah susah sangat ye..hehe. Untuk soalan Pendidikan Islam ribuan terima kasih diucapkan untuk kedua GPI SKTAR yang sudah mengcopykan soalan yang diterima dari PPD.



Sebenarnye terdapat beberapa perkara baru berlaku dalam unit panitia pendidikan Islam seperti perlaksanaan KBS siri 2 berlangsung pada 24 April lalu dan pengubahsuaian dekorasi sedikit bilik j-QAF. ade masa insyaAllah penulis akan upload gambar terbaru.



Peperiksaan akan berlangsung pada 31 Mei 2010 ini ( Isnin). Semoga semua anak murid ustaz dapat markah tinggi2 ye.amin. :)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...