Sabtu, 3 November 2012

e-laporan Oktober 2012 di PKG Sg. Choh

Salam.. 

Bertempat di PKG Sg Coh Hulu Selangor pada 30 Oktober 2012, berlangsung pengumpulan data e-laporan jqaf bagi akhir tahun 2012 yang dikendailkan oleh Ustaz Bakhtiar bin Matal dari PPDHS. Semua sekolah program j-qaf dari seluruh daerah ini telah terlibat dalam taklimat dan penyerahan data yang dibantu oleh JU iaitu Ustazah Julia dari SK Ulu Yam Bharu dan Ustazah Norain dari SK Bandar Baru Batang Kali.

 
 Bermula dari jam 8.30 pagi -5.00 petang. Tapi pukul 12.30 tengahari  penulis dah balik sebab dah setel data. hi3

Ini merupakan kali pertama penulis berada di PKG Sungai  Choh, Untuk makluman di Hulu Selangor terdapat 4 Pusat Kegiatan Guru iaitu PKG KKB, PKG Kalumpang, PKG Sg.Choh dan PKG Kpg.Soeharto. Setelah mengajar di sini hampir 6 tahun barulah first time dapat pergi ke sini. PKG Sg Choh ni terletak dalam kawasan SK Sg.Choh. Syukur atas bantan Ustaz Rosmidi dari SK Ulu Bernam dan Ustaz Saiful dari SK KKB 1 menunjukkan arah lokasi bermula perjalanan dari Kuala Kubu Bharu.

 
  Penulis dan Syeikh Ustaz Hazri ibn Hashim al-Bidany (al-hafiz) dari SK Kerling. Belakang tu Ustaz Rohaizad dari SK KKB, asyik melihat blog selepas selesai datanya.hi3.

Makan dulu sebelum balik. . 

Pengumpulan data e-laporan terakhir untuk tahun 2012. sekejapnya masa berlalu....

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...