Isnin, 25 Ogos 2008

Program RIMUP dan hari yang liat



Kringg... jam pkl 6 telah berbunyi. so bermulalah satu lagi hari yang dipanggil monday blues..hm.. apepun,kj itu satu amanah.


program RIMUP..(Ranc. Integrasi Murid Untuk Perpaduan) telah berjalan di Sek. Keb KKB 1. Seramai 8 orang guru dari SKTAR bersama 30 murid2 mengadakan larian jogathon merdeka ke Sk KKB 1 pada pukul 9 pagi tadi. Sempat penulis jumpa beberapa kenalan dari SKKKB 1 seperti Us.Hisyamudin, Us. Saiful Reza, Cikgu Jamsari dan Cikgu Azahari. (orang lama) first posting kat KKB tahun 1989..penulis baru darjah satu masa tu) salute lah!


penulis dan beberapa orang guru lelaki dari SKTAR dan SKKKB1 telah menjadi Marshal sepanjang peta laluan murid. Seronok melihat teletah murid dari kedua-dua sekolah, Barulah perpaduan antara Murid Asli dan Murid Melayu wujud betul x?! Pkl 10 program pra latihan RIMUP tamat. Mulai hari ni jugak bermulalah penulis mengajar subjek pendidikan seni. Mesti bebudak ni pelik.kih3

Penulis kena pi sk. lembah beringin untuk kursus kejurulatihan TKRS dan KRS untuk kenaikan pangkat leftenan muda..adoii.. penulis gerak pi sana dengan cikgu muda, Mohd Ekmal dari Sk Ampang pecah.. kena bermalam kat sana tu 3 hari 2 malam... apepun, layan je lah... hahaha..run salim bacik.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...