Isnin, 18 Julai 2011

Sukantara dan latihan sukan

Assalamualaikum w.b.t


Ape khabar buat para pembaca blog yang kejap macam biskut ni ye..hehe..tulah rutin penulis..berbicara bile ade kelapangan. Alhamdulillah,baru saja selesai key in data markah dalam sistem SAPS Kementerian Pelajaran Malaysia. Sistem banyak kali hang..mungkin sebab ramai guru yang kena hantar harini..satu Malaysia kena hantar harini jugak sebab last date.. Jadi kesimpulannye janganlah suka buat kerja last minit ye..he3



oklah..sepanjang minggu lepas bermula 11 Jun hingga 21 Julai 2011 ni SKTAR agak sibuk sikit sebab sekolah terlibat dengan kejohanan sukan kali ke 33. Penulis seperti tahun2 sebelum ni memang dah pegang jawatan SU Kokurikulum..Alhamdulillah dengan berkat kerjasama antar SU Sukan iaitu Cikgu Yusmawi dan PK Kokurikulum yang baru, Puan Hajjah Jashiah banyak melancarkan lagi program julung kali yang diadakan di luar sekolah. ( Stadium KKB)


Turut tak terkecuali bantuan dari semua guru dan staff sekolah. Bermula dari latihan sukantara, latihan marching, persiapan rehearsel pada 20 julai ini dan kejohanan sebenar pada 21 Julai nanti. Arghhh..sibuhk sungguh bulan ni..tak sempat nak bereskan nota pesanan kerajaan LADAP yang dah dekat seminggu atas meja tu. huhu.



Oklah..lain2 berita insyaAllah penulis akan khabarkan buat warga pembaca yang disayangi sekalian. Semoga kite berjumpa lagi di lain arena pencoretan blog bilikjqaf.blogspot ini.

wassalam.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...