Sabtu, 30 Julai 2011

Lewat Julai 2011.

Assalamualaikum w.bt..


Ape khabar buat para pembaca blog bilikjqaf? Semoga kite berada dalam lindungan kebaikan dan rahmat dari Yang Maha Esa. InsyaAllah.


Penulis nak bercerita tentang program yang telah berlangsung di Sk Tun Abdul Razak sepanjang minggu ini ( 25 - 30hb Julai 2011). Pada Hari Khamis yang lalu bersamaan tanggal 28 Julai 2011, sekolah ini mengadakan jamuan Pot Luck sempena menyambut bulan Ramadhan yang akan tiba tak lama lagi. Jamuan kecil-kecilan ini dibuat sepanjang tahun seperti tradisi biase di sekolah ini.


Alhamdulillah..Ramai guru dan staf membawa juadah masing2. Ade yang berat dan ringan. Makin rapatlah hubungan kekeluargaan di sekolah ini.. Semoga ikatan ukhwah Fillah ini akan berkekalan hendaknye..Amin.


Dan pada petangnya pula, Guru2 tahun 6 telah mengadakan program Jalinan Kasih @ KFC yang diadakan di KFC Batang Kali melibatkan guru yang sudi hadir bersama murid2 tahun 6 yang bakal menduduki peperiksaan UPSR pada tahun ini. Semoga program ini akan mendidik murid supaya lebih bersemangat menjawab soalan. Oh ya... murid2 ni baru saja menduduki ujian percubaan UPSR yang diadakan pada hari Selasa-Khamis pada minggu ini.

Oklah..jom soroti beberapa gambar yangsempat dipload di sini..

Di KFC :

Amanat dari Guru Besar di KFC untuk murid tahun6

Manis berbusana baju kurung.

Pandangan harapan Cikgu-cikgu


Sorotan Pot Luck di bilik Temuan :

Makan2 juga, fail pentadbiran kena tengok juga tau.huhu

Uikk... huhuhu

Jemput makan.. Isnin ni kita dah start puasa ye..

Alamak..mulut penulis penuh la pulak..ha3

Bersama hero2 sktar UPSR 2011 di KFC.


Oklah..bersua lagi di lain mase..insyaAllah.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...