Jumaat, 1 Jun 2012

Diari cuti penggal Mei-jun 2012

 Berikan ku Diari, kutulis setiap hari...


Sabtu (26 Mei 2012 ) : memancing bersama sohabul al hafiz syeikh Hishamudin di KolamMemancing Apak. Hampa. dah 5 jam seekor ikan tak lekat. Kolam harini penuh dan sayu je kami tengok orang lain asyik angkat joran (angkat ikan le tu). siap ada yang offer umpan untuk kami. ha3. First time pergi mancing kat sini.


Ahad (27 Mei 2012 ) : Harini tak kemana. Masih di KKB. Penuhi aktiviti dengan membasuh baju, repair pancing dan kemas beg untuk balik kampung esok. Cuaca harini hujan lebat.sejuk je. Banyak tengok tv dan buat kerja rumah. hahaha. So harini takde yang special.


Isnin (28 Mei 2012 ) : Balik kampung...ooo.. balik kampung. :). Pergi kedai Sunny Sg. besar beli umpan dan bancuh untuk pergi mancing esok.


Selasa (29 Mei 2012 ) : Menggerakkan kereta mencari lubuk baru untuk dikail. Sasaran di Bagan Terap dan Parit 2 Sungai Besar. Berkenalan dengan kenalan baru yang turut meminati hobi yang sama. Sama2 hampa sekali lagi sebab joran tak mengena. ;)


Rabu (30 Mei 2012 ) Kawan2 lama di sekolah ajak keluar minum. Kami ber4 minum di Mutiara Seafood Sg.Besar. Seronok berkongsi kembali ceritera dan berita. Walau SMKASL 2001 berlalu pantasnya. Baim, Awi dan Parul. Jam 9.30-12 Pagi :)


Khamis (31 Mei 2012 ) Gerak kembali ke KKB. Hadiri Kem mini asrama dan hantar adik Zulkhairi ke Gerachi lepas dia dikhatankan. Thanks Panitia P.I. Pergi  One Utama Damansara temankan member betulkan tali reket beliau. Cuaca otw kesana sungguh mencabar. Jalan tak nampak. hujan lebat.


Jumaat (1 Jun 2012 ) : Entah macamne boleh tersadai di bilik guru walau cuti masih berlangsung. Gigih menyiapkan SAPS, SPLG LADAP dan e-Kelas JQAF Jun 2012 hingga petang.huhuhu. 


So setakat ini sahaja laporan diari penulis setakat ni. Tak sempat nak berjalan jauh pun cuti2 ni. huhuhu

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...