Jumaat, 22 Mac 2013

MESYUARAT TAKLIMAT HAKIM DAN URUSETIA MTQ 2013

Salam semua..


 Pada hari Selasa 12 Mac 2013 jam 2.30 petang bertempat di Bilik mesyuarat PPDHS telah berlangsung taklimat penghakiman dan urusetia bagi pertandingan Majlis Tadarus al-Qur'an 2013 di peringkat daerah .Penulis seperti kebiasaan tahun sebelum itu masih memegang jawatan urusetia bersama ustaz Norisham bin Saimun dari SJKC Bukit Tangga, Ustaz |Zaki dari SK Ampang Pecah dan Ustazah Nooriza.


Sempat penulis berjumpa dengan Ustazah yang pernah mendidik penulis sewaktu di sekolah menengah dahulu, iaitu ustazah Mahmudah binti Pingan. Beliau pernah berkhidmat di Sekolah Agama Menengah Tengku Ampuan Jemaah Sungai Besar ketika penulis form 1-3 ( Tahun 1995-1997 ). Pada 1998 beliau berpindah pula ke SAMT Selisik sehingga ke hari ini. 

 

Hari itu juga merupakan hari terakhir perkhidmatan di PPD unit P.Islam.. rakan baik penulis sejak di SK Tun Abdul Razak iaitu ustaz Bakhitar bin Matal yang akan brkhidmat di Jabatan Pelajaran Negeri Selangor di Shah Alam keesokan harinya. Terima kasih atas bimbingan beliau selama ini khususnya dalam unit P.Islam Hulu Selangor. manakala ustaz Shamsuddin pula berkhidmat di SK Bukit Beruntung 2 sebagai PK Koku. Tempat ustaz Bakhitar akan diganti dengan calon tempatan..hihihi..macam penamaan calon pulak ye.

Mesyuarat tersebut berakhir pada jam 4.15 petang.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...