Khamis, 28 Mac 2013

Mesyuarat Takraw

Salam..

Apa khabar semua..huhuhuhu..Barulah dapat peluang mencoret di blog yang sudi menjadi diari kehidupan seorang pendidik ini.. Sebenarnya penulis bukan takde idea nak mencoret tapi kekangan waktu yang tak mengizinkan. Kenapalh cepat sangat dah nak masuk akhir bulan 3. Rasanya macam baru je lagi awal bulan Mac..

Tak dapat disangkal memang sejak bermula awal tahun 2013 ni penulis agak sibuk je..macam2 nak diuruskan.semoga Allah beri kekuatan untuk terus berbakti pada bumi pertiwi..cewah ayat..dah macam ayat prajurit di Lahad Datu Sabah pulak ye.. Oklah..penulis nak berkongsi tentang kehadiran penulis mewakili SKTAR dalam mesyuarat jawatankuasa Sepak Takraw di SMK Gedangsa pada 20 Mac 2013 ( Rabu ) sekitar jam 2.30-4.30 petang.



Menaiki Myvi penulis bersama rakan lama sejak era 2008 lagi jika bermesyuarat Sepak takraw pastinya sekolah di zon ini akan menjadi tuan rumah. Biasanya memang SMK Gedangsa atau SK Selisik la. Perjalanan ke sana di sapa oleh hujan lebat di jalan Changkat Asa- Hulu Bernam. Kami bermesyuarat di bilik mesyuarat guru pada jam 3.00 petang. 


Mesyuarat masih lagi dipengerusikan oleh PK Kokurikulum SMK Gedangsa iaitu cikgu Halim dibantu oleh Pegawai Teknikal sekolah rendah iaitu Saiful Nahar dari SK Seri Fajar yang juga junior penulis sewaktu bersekolah di SMKA simpang Lima dulu (2000-2001). Sedikit jamuan ringan bihun goreng dan teh menjadi pembasah tekak kami di petang yang redup itu.


Mesyuarat tahun ini agak berjela sikit..hmmmm sabar jelah.   pulang kami melalu Jalan Behrang-Tanjung Malim. Alhamdulillah cuaca di kawasan ini baik dan tak hujan. Penulis singgah minum petang di warung sahabat di Taman Milenium pada petang Rabu itu. Berjumpa lagi di kejohanan Sepak Takraw yang akan berlangsung pada 16 April ini di Gelanggang Muhd Taib Gesir Tengah. 


0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...