Sabtu, 25 Februari 2012

Mesyuarat Agung PIBG 2012

Assalamualaikum w.b.t

Pada hari ini Sabtu 25/2/2012 bertempat di Dewan SKTAR telah berlangsungnya Mesyuarat Agung PIBG SKTAR Kali ke 28. Penulis dipertanggungjawabkan untuk memimpin bacaan doa dan menjadi jurufoto sepanjang waktu tersebut. Majlis berlangsung dari jam 8.30-1.05 petang.



Kehadiran ibu bapa pada kali ini lebih baik dari tahun sebelumnya. dianggarkan seramai 120 orang telah hadir. Segala kerja keras guru-guru nampaknya membuahkan hasil yang baik bilamana setiap perjalanan program sangat baik dan lancar. Tahniah pada semua guru terutama Ustazah Asfarina yang dilantik menjadi Setiausaha PIBG kali ke-2 berturut2. Penulis juga dilantik menjadi bendahari kehormat PIBG kali kedua berturut2..2 lagi guru yang diberi amanah selaku AJK kali kedua ialah Puan Hamidah dan Ustaz Roslan.


Pelantikan baru YDP pada tahun ini ialah Encik A.Mizan yang menggantikan YDP terdahulu encik Aziz bin Angong. Hampir kebanyakan AJK PIBG dari ibu bapa adalah muka baru kecuali wakil dari Buluh Telur dan wakil dari Kerling. Majlis juga sempat mengenang kembali jasa-jasa Bekas YDP terdahulu sessi2010/2011 Allahyarham Encik Rapi bin Bata yang kembali ke Rahmatullah Julai tahun lalu akibat kekejangan otot kepala. Al Fatihah unuk beliau.


Kehadiran yang semakin baik. Siapa kata orang Asli tiada kesedaran?

Sebulat suara.

Encik Zulhisham menyampaikan hadiah pada YB Wong Kun Mun Adun KKB yang mana YB sekali lagi berbesar hati menyumbang RM2000 ke akaun PIBG SKTAR.Alhamdulillah .



Alhamdulillah. Majlis selesai selepas cabutan bertuah. Semakin kukuhlah ikatan ukhwah Fillah antara ibu bapa dan guru demi membanggunkan sahsiah cemerlang di kalangan warga murid Tun Razak. Mesyuarat ditangguhkan pada jam 1.05 Tengahari.

SKTAR Cemerlang..cemerlang..cemerlang!

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...