Sabtu, 25 Februari 2012

Mesyuarat Pelarasan GPI dan j-QAF 2012

Salam..

Pada 23/2/2012 (Khamis) bertempat di PPD Hulu Selangor KKB telah berlangsungnya mesyuarat pelarasan dan pembugaran j-QAF dan Pendidikan Islam yang dipengerusikan oleh Usta Shamsudin bin Ahmad penyelaras j-QAF daerah. Maklumat telah disampaikan oleh Ustaz Norazman bin Samid dari JPN Selangor selaku Penyelaras induk j-QAF Negeri.

Alhamdulillah banyak perkara yang dikongsikan bersama seperti modul j-qaf, data guru dan perlaksanaan program PBS dan KSSR. Hampir kesemua sekolah hadir dengan menghantar guru sama ada GPI mahupun j-QAF. Mesyuarat berlangsung panjang dari jam 8.45 pagi hingga 1.05 petang.

Slot seterusnya bersambung dengan makluman PEKDIS oleh Ustaz Shamsudin. Pegawai PPDHS yang baru juga sempat memberi kata aluan sebelum mesyuarat bermula sambil disaksikan Ustaz Sabri Penyelaras Pendidikan Islam Daerah Hulu Selangor. Penulis telah menghantar maklumat data yang telah siap diisi oleh KP Ustazah Asfarinadan Ustazah Rogayah di sekolah hari semalam yang telah disahkan oleh PK Kurikulum.


Pembentangan oleh Ustaz Norazman JPN.Khusyuknya Ustaz Fadli dari SK Lembah Beringin.

Amboi ustaz Rohaizad dari SK KKB ade soalan nak ditanya tu.


Mesyuarat tamat jam 2.15 petang sebelum kesemua dijamu dengan makan tengahari yang disedikan oleh PPDHS. Terima kasih. :)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...