Sabtu, 25 Februari 2012

Patah Tumbuh Hilang Berganti

Patah tumbuh
Hilang berganti.

Begitulah perumpamaan yang sering kita dengar bila setiap yang hilang pasti ada penggantinya. Sama ada yang mengganti itu sebaik yang pergi terpulang pada yang menilainya. Penulis nak berkongsi kisah selesai usai mesyuarat Agung PIBG pada tengahari tadi yang membawa 20 warga SKTAR ke restoran Komando belakang Maybank KKB untuk menjamu selera pada jam 1.30-2.30 petang. Jamuan diuruskan sepenuhnya oleh Kelab Guru.


Jamuan ini bagi memaklumkan perpindahan terdahulu pada bulan Disember 2011 melibatkan Puan Julie Suriani, puan Zety Hafiza dan Puan Rosnani. Cuma kehadiran puan Julie sahaja yang dapat menghadirkan diri dalam majlis sedu-sedan pada petang itu.hihihi. Zety dan Rosnani tak dapat hadir kerana jauh.
Mereka diwakilkan oleh Julie Suriani.


Manakala perpindahan pada bulan Februari ini melibatkan Guru Besar SKTAR Encik Zulhisham bin Nasir yang bakal bertukar ke SK Antara Gapi bermula 1 Mac ini. manakala Puan Noor Hafiza bt Raub akan bertukar ke PKG Kalumpang, Suami beliau iaitu Ustaz Roslan bin Maydin dikhabarkan akan bertukar ke PKG KKB bermula bulan 4 sekiranya surat diterima.


Penulis dan Cikgu Yusmawi mendengar ucapan pengerusi malis Puan Siti Khadijah yang tak nampak dalam gambar ni

Sebilangan guru wanita

Terima kasih Julie Suriani. makin naik badan.Hati senang le tu.

2 guru yang bakal meninggalkan SKTAR. Encik Roslan menerima cenderamata dari GB yang akan turut bertukar.

PK Kurikulum Puan Rokiahmenyampaikan cenderahati pada GB sebagai tanda kenang-kenangan dari SKTAR. Baru je setahun dua bulan di Tun Razak.(Disember 2011-Feb 2012).tapi apakan daya ini arahan pentadbiran. Semoga cikgu Zul sukses selalu di sana.


SELAMAT DATANG KE TUN RAZAK.

Perpindahan Puan Zety Hafiza, puan Rosnani dan Puan Julie Suriani telah diambil alih oleh 3 guru wanita yang bersemangat waja. Semoga kehadiran anda ke Tun Razak dapatlah memnatapkan lagi saf sedia ada di sini. Ahlan Wa Sahlan wamarhaban bikum. :)

Puan Noor Hafiza binti Ridzuan Jabier

Puan Hafsania
Pertukaran dari SK KKB ke SKTAR. Opsyen Pemulihan Khas.

Ustazah Rogayah binti Abdullah
j-QAF ambilan 2007.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...