Rabu, 14 Mac 2012

Cuti Penggal pertama 2012 dan sorotan APRIL 2009

Salam..



Yeay..cuti sekolah.. Mungkin itulah kata2 paling menyeronokkan bagi kanak-kanak dan pelajar sekolah. Jangan tak tau yang guru2 juga menanti cuti sekolah. hi3. Tapi ape perancangan dan hala tuju para warga pendidik dan murid2 di waktu cuti ni? Bermula dari 10 Mac hingga 18 Mac 2012 kesemua sekolah kerajaan akan bercuti penggal pertama persekolahan. Menandakan sudah suku tahun perjalanan sekolah berlangsung.


Kamil dan Nyza


Penulis pada bulan ini tak kemana pun . Banyak membantu keluarga dalam menyiapkan majlis perkahwinan adik penulis dengan pilihan hatinya pada 12 Mac 2012 yang lalu ( sebelah pengantin perempuan ) di Kampung Parit 5 Gambut Sungai Besar. Selepas itu penulis nak berkira2 untuk pulang ke SKTAR bagi menyiapkan kembali tugasan pemantauan oleh PPD yang dijangka selasa ini ( 20 Mac 2012) .


Macam2 yang nak dibat,,nak buat ni,,hai entahlah.. pening2 mak ning ( eh..macam promo Sinar FM plak ye) Entah kenapa,tiba2 ingatan penulis menyorot kembali pada catatan penulis yang terdahulu pada April 2009 yang lalu. Jika sape yang berminat nak tahu boleh klik KAT SINI

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...