Isnin, 10 September 2012

Selamat menduduki UPSR 2012

  Salam..

Pada esok hari Selasa hingga Khamis ( 11-13 September 2012) seramai 24 calon tahun 6 dari Sekolah ini akan menduduki peperiksaan UPSR 2012. Manakala 20 calon dari Sekolah swasta al-Amin akan turut menduduki Ujian Penilaian Sekolah Rendah di Dewan SKTAR. Penulis mengharapkan semua calon ini akan dapat memberi seluruh komitmen yang tinggi dalam menjawab kertas soalan kelak.  

3 wakil guru dari SKTAR akan menjadi pengawas peperiksaan di sekolah lain, iaitu Cikgu Yusmawi ( Ketua Pengawas di SK Kampung Kuantan) , Cikgu Siti Khadijah ( SK Rasa) dan Cikgu Noor Hafiza Jabier ( SK Bandar Baru Batang Kali).

Murid-murid Tahun 6 2012
Kiri berdiri :  Cikgu Jauharriah,Natasha Fazlina,Siti Noraziah, Juliana, Azira, Natasha Amelia, Dang Abina, Lina Abai, Norsuhaila, Rozita, Hety Sarlini, Suraya, Noraslina, Safira, Zaini Way dan Penulis. 
Duduk kiri : Azerin, Zulkhairi, Zairin, Shahdil, Aren, Dickson, Salman Dawin, Halim, Hazri, Ramli, Firdaus dan Amil.

Penulis dan Ustazah Rogayah (S/u Peperiksaan ) dah selesai buat persiapan terakhir untuk dewan terbuka tadi sambil dibantu murid2 tahun 5 yang menyusun meja dan buku di dalam rak di belakang dewan. Segala tunjuk ajar yang diberi oleh guru-guru tahun 6 diharap dapat diaplikasikan di dalam dewan peperiksaan nanti. Untuk anak angkat penulis, Firdaus Mohd Nor, semoga lulus dengan cemerlang dalam UPSR kali ini.InsyaAllah.


Selamat Maju Jaya anak-anak muridku.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...