Rabu, 11 November 2009

DATA j-QAF 6 BULAN KEDUA HULU SELANGOR

Salam..


Pada hari semalam bersamaan bersamaan 10 November hari selasa satu mesyuarat data jqaf 6 bulan kedua telah diadakan di Makmal Komputer SK Batang Kali. Mesyuarat data tersebut dipengerusikan oleh Penyelia jqaf daerah Hulu Selangor iaitu ustaz Samsudin dan dihadiri oleh 32 sekolah Kebangsaan yang telah mempunyai guru2 jqaf di sekitar daerah ini. Mesyuarat yang bermula sewal jam 2.00 petang itu berjalan dengan baik.


Cuaca mendung waktu irtu tidak menghalang kesemua guru jqaf membuat data. Pada mulanya penulis mengalami kesukaran sikit nak siapkan data tersebut. Mujur dengan bantuan rakan 2 terutama dari ustaz Zaidi dan Ustaz Tarmizi berjaya memudahkan data Esekolah dikumpul pada waktunya. Program data tahun ni agak sukar sikit sebab tak boleh nak copy paste biasa macam tahun2 sebelum ini.



Selepas data disiapkan barulah penulis ada masa nak minum petang.Itu pun dah dekat pukul 6 petang. Kuih dan bihun dah abis..haha.. Selepas balik dari SK Batang Kali penulis mula merancang untuk ke pekan Ligamas Batang Kali membeli barang sikit. Kat sini barang lebih murah dari pekan KKB.


Penulis sampai ke KKb pada jam 6.15 petang dan cepat2 solat asar di bilik j-QAF SKTAR. Lepas tu penulis turun asrama dan makan malam bersama murid asrama pada jam 6.30 petang. Dengan baju yang sama penulis pakai dari pagi bawak e senja itu tak terasa lekitnya.mungkin cuaca waktu itu mendung. Oklah..hari ni penulis baru je selesai mengadakan latihan rumah sukan untuk sukaneka SKTAR 2009. Penulis selaku Timb.ketua rumah kuning berazam untuk menjadi juara tahun ini..ahaha...cikgunya yang over plak ye..


Oklah berjumpa lagi kita di penulisan akan datang.Insya Allah..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...