Khamis, 20 September 2012

Mengambil soalan PKSR di SKKKB 2

 Salam..

Pada Selasa ( 18 September 2012 ) Jam2.30 petang, penulis telah pergi ke Sekolah Kebangsaan Kuala Kubu Bharu 2 untuk mengambil kertas soalan Penilaian Kendalian Sekolah Rendah (PKSR) subjek Bahasa Arab dan Jawi untuk murid tahun 3,4,5 dan 6. Lepas je dapat invois dari sekolah penulis maka petangnya lepas solat Zuhur dan makan tengahari bersama murid asrama penulis pun brgerak ke SK KKB 2. 

 
 Nampak tak kuarters Guru di balik pondok pengawal tu? 
Aik..motor siapa yang berani parking kat dataran tu.? Ekekekeke. 


Sekolah ni tersangatlah hampir dengan sekolah penulis. Ikut je jalan belakang Taman Juta tu dah pun sampai..hihihi. Jika ikut simpang lampu isyarat di bangunan TM pekan KKB agak jauh. Bayaran invois sebanyak RM 32.00 telah diserahkan pada PT SK KKB 2 Kak Midah. Sebenarnya soalan2 ni adalah kerjasama antara Majlis Guru Besar Selangor (MGB) dan JPN.

 Bestkan suasana sekolah ni.Bersih je.


Depan tu musolla dan pondok ikan.Ade cleaner sedang bekerja.


Terima kasih pada yang membantu penulis mendapatkan soalan tersebut. Syukran kasiron pada Ustaz Azizi Sarjo guru j-QAF SK KKB2, Puan Mazliawatun PT SKTAR dan puan Midah PT SK KKB 2. Lepas je balik rumah dan berehat sekejap, penulis dah mula nak edit semula soalan tu sesuai dengan aras sebenar murid-murid di sekolah Kebangsaan Tun Abdul Razak ni. Sejuk je edit soalan time hujan lebat petang tu di Taman Ampang Pecah KKB. Tido pun sodap :-P

Peperiksaan kertas 2 dijangka pada 8 Oktober 2012 ini dan soalan Lisan boleh mula dijalankan dari 19 September 2012. Minggu ni pun penulis agak sibuk melatih murid takraw yang akan dibawa ke kejohanan Murid Orang Asli di USJ 9 pada 2-3 Oktober nanti. Doakan yang terbaik untuk kami. :)

2 ulasan:

X berkata...

Salam adinda,
Lama benar tak berkunjung ke sini...rajin benar berkarya. Moga lestari rajinmu itu....hehe....

efika.blog berkata...

salam kakakku..hihi..

saje je mengisi masa lapang. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...