Isnin, 30 April 2012

Mesyuarat Setiausaha2 PIBG H.Selangor

 Assalamualaikum..

Pada 26 April 2012 (Khamis) bertempat di SK Ulu yam Bharu, telah berlangsungnya mesyuarat Setiausaha-setiausaha PIBG sekitar semua sekolah di daerah ini. Mesyuarat tersebut telah dipenggerusikan oleh Encik Hasren bin Damiri dan Encik Hassan Basri dari PPDHS. En Hasren sebelum ini memgang tugas selaku penyelaras daerah bagi LADAP sekitar tahun 2008-2009. Tahun ini sekali lagi beliau dengan cemerlangnya menggerakkan unit PIBG daerah bagi mencapai tahap gemilang.


Penulis hanya menggantikan Puan Asfarina selaku SU, Penulis hanya memegang jawatan Bendahari sahaja. Puan Asfarina tidak dapat hadir kerana terlibat dengan Peperiksaan. Mesyuarat ini bermula pada jam 8.30 hingga 1.15 Tengahari. makan tengahari di sediakan di kantin sekolah tersebut.
 Antara 68 S/u dan wakil yang hadir.



Penulis menggerakkan kembali jentera penulis ke Kuala Kubu Bharu. Hari ini penulis kurang sihat diserang selesema. Seusai petang hari yang sama penulis berjumpa semula doktor gigi di Batang kali selepas 4 tahun tak berbuat demikian. hehehe. Ada cerita kelakar atas kejadian ini.

Oklah.Penulis akan sambung di lain berita di lain masa. InsyaAllah.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...